Som kund till oss och någon av våra produkter är du berättigad till teknisk support via telefon och mail som gäller t.ex trasig utrustning eller annat krångel. För de kunder som också vill kunna få hjälp med konfigurering och handhavande av utrustning så erbjuder Lanlink möjligheten att teckna ett supportavtal. Genom detta får du också bl a tillgång till fjärrsupport vilket innebär att Lanlinks supporttekniker kan gå in i ditt system för effektiv felsökning. 

Kontakt för allmäna supportfrågor: 

Tel: 08-96 94 00
mail: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Kunder med supportavtal:

Tel: 08-96 94 00
Mail: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

  • Prioriterad telefon och mailsupport vardagar mellan 08:00 - 17:00
  • Tillgång till Lanlink fjärrsupport. Vi ansluter till ditt system via nätet för direkt felsökning och åtgärd 
  • Hjälp med handhavande, konfigurering, optimering etc.
  • Möjlighet att få hjälp av support-tekniker på plats (ev extra omkostnader kan tillkomma)

 

Lanlink support

Tel:        08-663 50 40
e-post:  Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Telefontider:

Mån-Fre   08:00 - 17:00

Support

 

 

 

Här laddar du som kund med supportavtal ner vår supportklient för direkthjälp av våra tekniker.